پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۱۵
|
کد خبر: ۴۴۷۷
معـاون اداری، مـالی و مدیریت منـابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه‌ها و موسسات وابسته خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹

اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه‌ها و موسسات وابسته

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، جلسه مشترک درخصوص اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه‌ها و موسسات وابسته، با محوریت رفع ابهامات موجود با حضور محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی، مدیریت منابع وزارت علوم، شیرمحمدی مدیرکل فنی صندوق بازنشستگی کشوری و برخی از مدیران موسسات وابسته، در محل اداره کل فنی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: در این جلسه موضوعات نحوه محاسبه و اجرای طرح و صدور احکام مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد صندوق بازنشستگی کشوری با صدور بخشنامه‌ای به واحد‌های استانی موضوع اعمال گروه‌های تشویقی، مناطق جنگی، سابقه خدمت مدیریتی و خدمت مازاد بر ۳۰ سال بازنشستگان غیر هیأت علمی را به استناد مواد ۱۰۹ و ۱۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ کند تا موضوع مجدداً بررسی و در صورت احراز شرایط، احکام اصلاحی مجدداً صادر شود.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری‌های بی‌دریغ صندوق بازنشستگی کشوری با کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، خاطر نشان کرد: بدیهی است پیگیری‌های لازم از سوی معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع ورارت علوم با مساعدت‌های صندوق بازنشستگی کشوری ادامه می‌یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه