پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۶۶۹
|
کد خبر: ۴۰۶۲
مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بوعلی‌سینا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: احراز هویت دانشجویان برای دریافت خدمات الکترونیکی و غيرحضوري ضروری بوده و دانشجو باید شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل فعال خود را در سامانه گلستان ثبت کند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، در این اطلاعیه آمده است: نظر به شیوع ویروس کرونا و نیاز به ارائه خدمات الکترونیکی و غيرحضوري به دانشجویان در بخش‌هاي مختلف دانشگاه، نیاز است كه در زمان ارائه خدمات، متقاضي احراز هویت گردد. بنابراین لازم است که دانشجویان با مراجعه به سامانه گلستان، شماره تلفن همراه(موبایل) و آدرس پست الکترونیکی(ایمیل) خود را مطابق راهنماي درج شده در سامانه گلستان ثبت نمايند.

دانشجویان باید از شماره موبایل فعال خود استفاده نمایند و تا اعلان بعدی آن را به هیج عنوان تغییر ندهند. زیرا در صورت نیاز به احراز هویت برای خدمات الکترونیک به این شماره پیامک ارسال خواهد شد.

استفاده از آدرس ایمیل غیر دانشگاهی مجاز می‌باشد اما این ایمیل نیز باید فعال باشد. در صورتی که آدرس ایمیل ندارید از ارائه دهنده خدمات ایمیل gmail استفاده کنید. بعضی از خدمات احراز هویت بر پایه این سرویس دهنده خواهد بود. ساير ايميل‌ها مانند yahoo نيز مورد قبول مي‌باشد.

رمز عبور سامانه گلستان خود را تغییر دهید و به هیچ عنوان در اختیار شخص دیگری قرار ندهید. چون با تغییر این اطلاعات، می‌توانند احراز هويت شده و وارد سایر سامانه‌هاي شما گردند.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ندا نقشی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
احراز هویت
دانشجو