پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۵۵
|
کد خبر: ۶۳۲۵
پایگاه بسیج شهید امینی دانشگاه بوعلی‌سینا موفق به کسب عنوان موفق‌ترین پایگاه بسیج کارمندی استان همدان در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین (ع) شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، در متن لوح سپاس سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به فرمانده و بسیجیان این پایگاه آمده است:

در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا، براساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف کلی فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ مفتخر به کسب عنوان موفق‌ترین پایگاه بسیج کارمندی استان در یازدهمین جشنواره مالک‌اشتر سپاه انصارالحسین(ع) گردیده‌اید.

بدیهی است این موفقیت مرهون تلاش و همت یکایک شما بسیجیان عزیز و خدوم آن رده می‌باشد. اینجانب بر خود لازم می‌دانم از مجاهدت‌های بی‌وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم. ان شاءالله این افتخار در سال‌های آتی نیز حفظ گردد.

گفتنی است، در مراسمی با حضور دکتر حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا و جمعی از فرماندهان سپاه انصارالحسین (ع) و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج کارمندی ادارات استان در سالن شهید ایزدی دانشگاه از فرمانده و بسیجیان این پایگاه تجلیل شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه